آيينه بغل چانگان sc

پارسياپارت ارائه دهنده كليه لوازم و قطعات خودرو در برندهاي : تويوتا ، پورشه ، لكسوس ، كيا ، هيوندا ، هوندا ، بي ام و ، بنز ، ولوو و ماشين هاي چيني . جهت مشاهده لوازم و قطعات هر برند روي لوگوي مربوطه و يا نام برند كيليك نماييد.

آيينه بغل چانگان sc

۲ بازديد

آيينه بغل چانگان CS

در اين مطلب ميخواهيم در مورد ويژگي هاي آيينه بغل چانگان sc بگوييم، اگر خواندن اين مطلب برايتان مفيد است لطفا تا پايان ما را همراهي كنيد.

آيينه بغل ها از مهم ترين تجهيزات جانبي خودرو هستند كه بدون وجود آن ها راننده نمي تواند عملكرد درستي داشته باشد. راننده با نشستن درون ماشين تنها ميتواند جلوي خودرو را ببيند بنابراين براي داشتن ديد لازم از محيط اطراف خودرو به آيينه ها نياز دارد، آيينه وسط ديد كافي از محيط پشت خودرو را در اختيار راننده قرار ميدهد و آيينه بغل ها امكان ديد به طرفين و پشت خودرو را از دو راستاي متفاوت نسبت به آيينه وسط فراهم ميكنند. وجود آيينه بغل ها براي حفظ امنيت راننده و سرنشينان چنان اهميت دارد كه در صورت نبود آنها خودرو مشمول جريمه ميشود. با وجود آيينه بغل ها راننده زمان تغيير مسير و يا سبقت را تشخيص ميدهد و يا فاصله مناسب را با خودروهاي اطراف حفظ ميكند، اينگونه است كه عملكرد درست را انجام ميدهد. حال كه متوجه شديم وجود آيينه بغل ها تا چه اندازه ضروري است بهتر است به موضوع اصلي بحث برگرديم و ويژگي هاي آيينه بغل چانگان cs را مورد بررسي قرار دهيم.

ويژگي هاي آيينه بغل خودرو چانگان CS

خودرو چانگان CS 35 اولين خودروي شاسي بلند كمپاني چانگان است كه طراحي جذاب و منحصر به فردي دارد. آيينه بغل اين خودرو به زيبايي طراحي شده است و نهايت سليقه و دقت در طراحي آن به كار رفته است، آيينه بغل چانگان CS همرنگ با بدنه ي خودرو و به صورت مستطيل طراحي شده است كه در قسمت پايين آن براي زيبايي بيشتر يك نوار مشكي در نظر گرفته شده است. وجود يك چراغ راهنماي سفيد رنگ روي قاب آيينه علاوه بر زيبايي و جلوه ي خاصي كه به آن بخشيده است از بروز تصادفات جلوگيري ميكند زيرا با وجود اين چراغ هاي كوچك ساير رانندگان از تغيير مسير خودرو آگاه ميشوند.
يكي از مهم ترين ويژگي هاي آيينه بغل چانگان CS  داشتن تجهيزات امنيتي و رفاهي مثل قابليت تنظيم برقي در چند جهت مختلف و تاشو برقي است. اين قابليت اين امكان را فراهم ميكند كه راننده بدون دخالت دست آيينه را در زاويه مناسب تنظيم كند. همچنين قابليت تاشو برقي اين آيينه ها اين امكان را فراهم ميكند كه در هنگام پارك خودرو آيينه ها بسته شوند و كمتر در معرض ضربه و آسيب قرار بگيرند. هنگام عبور از معابر باريك نيز اين قابليت بسيار مهم است زيرا باعث ميشود كه آيينه ها طول عمر بيشتري داشته باشند.
البته بايد بگوييم جاي دو آپشن بسيار مهم سيستم گرمكن و تشخيص نقطه كور در آيينه بغل اين خودرو خالي است، سيستم گرمكن در فصول سرد سال از يخ زدن آيينه ها جلوگيري ميكند و يخ، قطرات برف و باران و بخار را از روي آيينه ها ميزدايد و ديد وضحي را در اختيار راننده قرار ميدهد. آپشن تشخيص نقطه كور نيز براي اطلاع راننده از اجسامي كه در پشت خودرو قرار دارند بسيار ضروري است كه اين خودرو از وجود آن بي بهره است.
در اين مطلب سعي كرديم همه ي ويژگي هاي آيينه بغل خودرو چانگان سي اس را بررسي كنيم، اميدواريم خواندن اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد. سپاس كه تا پايان ما را همراهي كرديد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.