لوازم يدكي تويوتا كمري

پارسياپارت ارائه دهنده كليه لوازم و قطعات خودرو در برندهاي : تويوتا ، پورشه ، لكسوس ، كيا ، هيوندا ، هوندا ، بي ام و ، بنز ، ولوو و ماشين هاي چيني . جهت مشاهده لوازم و قطعات هر برند روي لوگوي مربوطه و يا نام برند كيليك نماييد.

لوازم يدكي تويوتا كمري

۶ بازديد

لوازم يدكي تويوتا كمري

در اين مطلب ميخواهيم لوازم يدكي تويوتا كمري را بشناسيم، همانطور كه ميدانيد خودروها داراي قطعات و اجزاي مختلفي هستند كه در ادامه با برخي از ان ها آشنا خواهيم شد، لطفا تا پايان مطلب با ما همراه باشيد.

 

خودروها مانند ساير محصولات از اجزاي متعدد تشكيل شده اند و اين اجزا همواره در معرض آسيب هستند و نياز به تعمير يا تعويض دارند، قطعاتي كه به عنوان جايگزين قطعات آسيب ديده خودرو مورد نياز است لوازم يدكي تويوتا كمري نام دارند.

 

نكته اي كه بايد در نظر داشته باشيد اين است كه خريد لوازم يدكي تويوتا كمري اصلي يكي از نكات مهم در رابطه با محصولاتي است كه براي خودرو به كار برده ميشود؛ در صورتي كه اطلاعات لازم در زمينه خريد لوازم يدكي اورجينال نداشته باشيد و لوازم يدكي بي كيفيت و تقلبي خريداري كنيد ممكن است عملكرد ساير قطعات خودرو نيز تحت تاثير قرار بگيرد و آسيب ببينند. در ادامه نكات ضروري را در زمينه خريد لوازم يدكي خودرو به شما خواهيم گفت.

نكات كاربردي براي خريد لوازم يدكي خودرو

خودروي خود را بشناسيد

به عنوان اولين نكته بايد بگوييم كه قبل از خريد لوازم يدكي لازم است به خوبي وسيله نقليه خود را بشناسيد و دفترچه راهنماي آن را مطالعه كنيد و از مدل خودرو، سال ساخت و سري ساخت مطلع شويد. با داشتن چنين اطلاعاتي خريد لوازم يدكي بهتر انجام ميشود.

 

گيربكس دستي يا گيربكس اتوماتيك؟

از پرداختن به اين موضوع تعجب نكنيد زيرا بايد لوازم يدكي را متناسب با عملكرد وسيله نقليه خريداري كنيد، بديهي است كه لوازم يدكي خودروهاي گيربكس دستي و اتوماتيك باهم متفاوت هستند براي مثال قطعات خودروهاي اتوماتيك از رادياتور تا اتصالات موتور با خودروهاي معمولي متفاوت هستند.

 

شماره شناسايي خودرو يا شماره توليد را بدانيد

اگر قصد خريد لوازم يدكي خودرو را به صورت اينترنتي داريد به شما توصيه ميكنيم كه شماره شناسايي يا توليد خودرو را بدانيد، اين شماره به صورت عدد و رقم هاي مختلف هستند كه در يك رديف معرفي ميشوند و نشانگر سال توليد، ماه، روز و شماره سفارش هستند. شماره شناسايي هر خودرو در جهان منحصر به فرد است و معمولا از 17 كاراكتر تشكيل شده است. اين شماره عموما روي شيشه جلويي و يا كنار داشبورد ديده ميشود.

 

شماره شناسايي براي ارائه خدمات به مشتريان و خريد لوازم يدكي بسيار كمك كننده خواهد بود.

 

عملكرد خودرو چگونه است؟

قبل از خريد لوازم يدكي تويوتا كمري به اين سوال پاسخ دهيد كه عملكرد خودروي شما چگونه است؟ منظور از اين پرسش اين است كه خودروي معمولي داريد يا هاي كلاس؟ براي مثال خودروي مرسدس بنز يك خودروي شخصي كلاس C با عملكرد بالاست و بديهي است براي خريد لوازم يدكي مربوط به اين خودرو بايد از مراكز تخصصي مربوط به خودروهاي لوكس مراجعه كنيد زيرا اين خودروها براي افزايش قدرت و كنترل بهتر ساخته شده اند و قطعات آن ها بايد خاص و متفاوت باشد.

 

خريد قطعات يدكي ايراني يا خارجي؟

پاسخ به اين پرسش چالش بزرگي براي خريداران است، اكثر خريداران به دنبال خريد لوازم خارجي هستند در حالي كه محصولات توليد داخل از نظر كيفيت و قيمت با نمونه هاي خارجي قابل رقابت هستند.

 

البته توجه داشته باشيد در صورتي كه قصد خريد لوازم يدكي توليد داخل داريد حتما قطعاتي را خريداري كنيد كه متناسب با خودروي شما باشند، از لحاظ كيفيت و قيمت در سطح مناسبي قرار داشته باشند و متناسب با شرايط آب و هوايي منطقه شما طراحي شده باشند. براي خريد اينترنتي لوازم يدكي خودرو ميتوانيد از كوچكترين تا بزرگترين قطعات مثل اجزاي سيستم خنك كننده رادياتور، ترموستات و قطعات مصرفي خودرو مثل لنت ترمز، لوازم داخلي خودرو و غيره را سفارش دهيد. در پايان مطلب يكي از برترين مجموعه هاي تامين كننده لوازم يدكي تويوتا كمري را به شما معرفي خواهيم كرد.

 

شماره قطعه مورد نظر را ثبت كنيد.

 

براي تعويض قطعات مصرفي مثل فيلترهاي هوا يا فيلترهاي روغن كه نياز به تعويض منظم دارند حتما شماره قطعه مورد نظر را ثبت كنيد و آن را نزد خود نگه داريد تا در خريد بعدي از آن استفاده كنيد.

 

اين شماره به خصوص در زمان خريد اينترنتي بسيار به شما كمك خواهد كرد زيرا در اين نوع خريد امكان مشاهده فيزيكي قطعه وجود ندارد و با استفاده از شماره ثبت ميتوانيد همان قطعه را خريداري كنيد.

 

يادداشت كردن شماره قطعه باعث صرفه جويي در زمان نيز خواهد شد، چنانچه بخواهيد در آينده همان قطعه را خريداري كنيد ميتوانيد در كمترين زمان اين كار را انجام دهيد.

 

به شكل قطعات توجه كنيد.

 

به عنوان اخرين نكته كه مهم ترين نكته نيز هست اين است كه به عنوان راننده بايد به خوبي به ظاهر قطعه، شكل، ابعاد و اندازه آن توجه كنيد. در خريد اينترنتي به خوبي توجه كنيد كه قطعه خريداري شده شبيه به قطعه مورد نظرتان باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.