كمك فنر تويوتا كمري

پارسياپارت ارائه دهنده كليه لوازم و قطعات خودرو در برندهاي : تويوتا ، پورشه ، لكسوس ، كيا ، هيوندا ، هوندا ، بي ام و ، بنز ، ولوو و ماشين هاي چيني . جهت مشاهده لوازم و قطعات هر برند روي لوگوي مربوطه و يا نام برند كيليك نماييد.

كمك فنر تويوتا كمري

۸ بازديد

كمك فنر تويوتا كمري

در اين مطلب ميخواهيم در مورد كاربرد كمك فنر تويوتا كمري اطلاعات لازم را در اختيارتان قرار دهيم. لطفا تا پايان مطلب ما را همراهي كنيد.

 

كمك فنر تويوتا كمري كه بخش مهمي از سيستم تعليق خودرو است يك قطعه هيدروليكي شبيه به لوله است كه وظيفه ي اصلي آن دمپينگ يا از بين بردن نيروي ضربه اي است، اين نيروي ضربه اي حاصل از نيروي عمودي يا افقي است كه از سمت سطح به خودرو و شاسي وارد ميشود. در صورتي كه اين نيرو به شاسي وارد شود آسيب مي بيند و سرنشينان درون خودرو احساس راحتي نخواهند كرد. كمك فنر از يك سر به اتاق يا شاسي و سر ديگر آن به طبق يا اكسل متصل است.

 

آيا تا به حال با خود فكر كرده ايد كه چرا نشستن درون برخي خودروها باعث خستگي شما ميشود اما برعكس سواري برخي از خودروها بسيار راحت است و حتي بعد از گذشت چندين ساعت نيز احساس خستگي نخواهيد داشت؟ شايد بگوييد صندلي هاي نرم و استاندارد باعث راحتي سرنشينان ميشود اما صندلي هاي راحت تاثير كمي خواهند گذاشت و بايد دليل آن را در جاي ديگر جستجو كرد، بله كمك فنرها در اين زمينه بسيار اثرگذار خواهد بود. حال با ما همراه باشيد تا نحوه كار كمك فنر را براي شما شرح دهيم.

نشانه هاي خرابي كمك فنر

كمك فنر تويوتا كمري يكي از قطعات بسيار اثر گذار در ايجاد رانندگي لذت بخش هستند، اين قطعه ها ممكن است به دلايل مختلفي آسيب ببينند؛ در ادامه به شما خواهيم گفت چه نشانه هايي را به عنوان نشانه خرابي كمك فنر جدي بگيريد.

 

نشت روغن از كمك فنر به شكل مشهود

شيرجه رفتن خودرو در ترمزهاي ناگهاني

بالا و پايين رفتن هاي شديد خودرو به خصوص در مسيرهاي ناهموار

پيچش بيش از حد خودرو در سر پيچ ها

بالا و پايين شدن چرخ هاي خودرو (به اصطلاح ميگويند كه چرخ ها روي جاده ميرقصند)

شنيده شدن سر و صداهاي نامتعارف كه هنگام شتاب گرفتن، ترمز كردن و عبور از ناهمواري هاي سطح به وجود مي آيد. (ممكن است بوش هاي محل نصب كمك فنر ترك خورده يا تغيير شكل داده باشند)

ضعيف شدن سيستم تعليق و كمك فنرها در اثر تحمل وزن بيش از حد خودرو

كشيده شدن خودرو به يك سمت

فرسوده شدن زود هنگام لاستيك ها و پوسته پوسته شدن آن ها

در اين مطلب سعي كرديم در مورد كمك فنر تويوتا كمري اطلاعات لازم را در اختيارتان قرار دهيم، اميدواريم خواندن اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد. سپاس گذاريم كه تا پايان ما را همراهي كرديد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.