آيينه بغل رنو تاليسمان

پارسياپارت ارائه دهنده كليه لوازم و قطعات خودرو در برندهاي : تويوتا ، پورشه ، لكسوس ، كيا ، هيوندا ، هوندا ، بي ام و ، بنز ، ولوو و ماشين هاي چيني . جهت مشاهده لوازم و قطعات هر برند روي لوگوي مربوطه و يا نام برند كيليك نماييد.

آيينه بغل رنو تاليسمان

۲ بازديد

آيينه بغل رنو تاليسمان

در اين مطلب ميخواهيم ويژگي هاي آيينه بغل رنو تاليسمان را بررسي كنيم و همچنين در مورد اهميت وجود آيينه بغل در خودروها نيز بگوييم، لطفا تا پايان مطلب را با ما همراه باشيد. يكي از مهم ترين قطعات جانبي خودرو آيينه بغل است، آيينه بغل ها با ارائه تصوير واضح و دقيق از محيط اطراف خودرو به راننده كمك ميكنند هنگام رانندگي عملكرد مناسب داشته باشد و در مواقع لازم عكس العمل مناسب را از خود نشان دهد. يك راننده حرفه اي كسي است كه هيچ لحظه اي از نگاه كردن به آيينه هاي جانبي غافل نباشد. راننده براي تغيير مسير به چپ و راست، پارك كردن، خارج شدن از پارك، دور زدن، سبقت گرفتن و … نياز دارد كه از محيط اطراف خودرو به طور كامل اطلاع داشته باشد و آيينه هاي جانبي اين امكان را فراهم ميكنند. آيينه هاي جانبي چشم راننده هستند و وجود آن ها لازم و ضروري است، تا حدي كه اگر خودرويي بدون آيينه بغل قصد تردد داشته باشد مشمول جريمه ميشود. به همين دليل است كه ميگوييم آيينه بغل ها يكي از مهم ترين اجزاي ماشين هستند كه اگر چه ابعاد آن ها كوچك است اما نقش بسيار مهمي را در حفظ امنيت خودرو و سرنشينان ايفا ميكنند. امروزه هر خودرو بايد حداقل سه آيينه داشته باشد، يكي از آن ها آيينه وسط است كه فضاي پشت خودرو را كه در ديد راننده نيست نشان ميدهد و دو آيينه جانبي نيز امكان ديد راننده به طرفين خودرو و پشت خودرو را از دو راستاي متفاوت فراهم ميكنند. نكته اي كه بايد به آن توجه كنيم اين است كه در اين سه آيينه نبايد هيچ نقطه ي ديد مشتركي وجود داشته باشد و هر آيينه يك قسمت را به خوبي نشان دهد. در گذشته آيينه ها طراحي ساده اي داشتند، از جنس فلزي ساخته ميشدند و معمولا روي گلگير جلو يا روي درب قرار ميگرفتند. اما امروزه آيينه بغل ها با ظاهري شكيل تر و زيبا تر ساخته ميشوند و قابليت هاي بيشتري دارند كه در ادامه در مورد آن ها خواهيم گفت. حال كه با اهميت وجود آيينه بغل ها و تاثير آن ها بر حفظ امنيت خودرو و عملكرد بهتر راننده گفتيم بهتر است موضوع اصلي مطلب يعني آيينه بغل رنو تاليسمان را مورد بررسي قرار دهيم، ادامه ي مطلب را از دست ندهيد. ويژگي هاي آيينه بغل رنو تاليسمان آيينه بغل رنو تاليسمان از جنس پلاستيك با كيفيت و خشك توليد ميشود و از چندين قسمت شامل پايه آيينه، شيشه آيينه و قاب آيينه تشكيل ميشود. آيينه بغل رنو تاليسمان روي درب جلو نصب ميشود و امكاناتي مثل تشخيص نقطه كور، گرمكن برقي و تنظيم كننده نور دارد، همچنين اين آيينه ها توسط يك دكمه از درون كابين به صورت برقي در جهت هاي مختلف تنظيم ميشوند. همانطور كه گفتيم آيينه بغل رنو تاليسمان مجهز به سنسور تشخيص نقطه كور است و در صورتي كه خودرويي از پشت به شما نزديك شود و در محدوده ي نقطه ي كور راننده قرار بگيرد چراغ هاي روي آيينه بغل به راننده هشدار ميدهند. همچنين در مورد گرمكن برقي آيينه بغل رنو تاليسمان گفتيم كه اين قابليت در روزهاي سرد، برفي و باراني بسيار به راننده كمك ميكند. گرمكن برقي در روزهاي سرد، برفي و باراني كه آيينه ها خيس ميشوند و يا يخ ميزنند با استفاده از حرارتي كه توليد ميكنند قطرات برف و باران يخ و بخار را از روي آيينه ميزدايند و ديد واضحي را در اختيار راننده قرار ميدهد.

در اين مطلب سعي كرديم علاوه بر توضيحاتي در مورد اهميت وجود آيينه بغل ها درهمه ي خودروها نوشتيم به بررسي ويژگي هاي آيينه بغل رنو تاليسمان نيز بپردازيم، اميدواريم خواندن اين مطلب براي شما مفيد بوده باشد. حال كه به پايان مطلب رسيديم لازم ميدانيم يكي از بهترين مجموعه هاي عرضه كننده ي انواع لوازم و قطعات جانبي خودرو را به خوانندگان عزيز اين مطلب معرفي كنيم. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.