آيينه بغل كيا اپتيما

پارسياپارت ارائه دهنده كليه لوازم و قطعات خودرو در برندهاي : تويوتا ، پورشه ، لكسوس ، كيا ، هيوندا ، هوندا ، بي ام و ، بنز ، ولوو و ماشين هاي چيني . جهت مشاهده لوازم و قطعات هر برند روي لوگوي مربوطه و يا نام برند كيليك نماييد.

آيينه بغل كيا اپتيما

۶ بازديد

آيينه بغل كيا اپتيما

در اين مطلب ميخواهيم در مورد ويژگي هاي آيينه بغل كيا اپتيما اطلاعات لازم را در اختيار خوانندگان عزيز اين مطلب قرار دهيم، بر خود لازم ميدانيم در مورد اهميت آيينه بغل در خودروها نيز بگوييم. اميدواريم خواندن اين مطلب براي شما مفيد باشد، لطفا تا پايان ما را همراهي كنيد.
همه ي رانندگان ميدانند كه وجود آيينه بغل براي هر خودرو تا چه اندازه لازم و ضروري است و رانندگان حرفه اي هيچ گاه از نگاه كردن به آيينه هاي جانبي غافل نمي شوند زيرا اين افراد دريافته اند كه تنها با نگاه كردن و توجه به آيينه هاست كه ميتوان عملكرد درست داشت و به صورت ايمن رانندگي كرد و سلامت سرنشينان و خودرو را تامين كرد. آيينه بغل ها به راننده كمك ميكنند كه از محيط اطراف خودرو به خوبي آگاه باشد و عكس العمل لازم را نشان دهد. طبق قانون خودروهايي كه بدون آيينه بغل هستند بايد جريمه شوند زيرا بدون وجود آيينه بغل ها احتمال تصادف و درصد خطاي راننده بالا مي رود پس به هيچ وجه نمي توان نقش مهم آيينه بغل در حفظ امنيت خودرو و سرنشينان را ناديده گرفت. رانندگي با خودرويي كه آيينه هاي جانبي آن آسيب ديده است بسيار خطرناك و حادثه آفرين است زيرا رانندگي با اين خودرو مثل رانندگي با چشم بسته است كه راننده هيچ اطلاعي از اطراف خودرو ندارد و هر لحظه امكان بروز تصادف وجود دارد.
حال كه با اهميت وجود آيينه بغل ها آشنا شديم بهتر است در مورد موضوع اصلي مطلب يعني ويژگي هاي آيينه بغل كيا اپتيما صحبت كنيم.

ويژگي آيينه بغل كيا اپتيما

خودرو كيا اپتيما از خودروهاي سدان متوسط نسل چهارم است و محصول كشور كره است، اين خودرو در كشور ما از محبوبيت خاصي برخوردار است، چون قصد داريم در مورد ويژگي هاي آيينه بغل كيا اپتيما بگوييم، به جزييات بيشتري از اين خودرو نميپردازيم.
آيينه بغل كيا اپتيما با طراحي زيبا و خاص و با وجود چراغ هاي راهنمايي كه روي قاب آن قرار گرفته است جلوه و جذابيت زيادي به نماي ظاهري خودرو داده است.
آيينه بغل كيا اپتيما مجهز و با قابليت هاي كاربردي است؛ آيينه بغل كيا اپتيما مجهز است به:
سيستم گرمكن: اين سيستم براي روزهاي سرد كاربرد دارد و با زدودن يخ، بخار و قطرات برف و باران از روي آيينه به راننده براي داشتن ديد واضح كمك ميكند.سنسور تشخيص نقطه ي كور: اين سنسورها به راننده كمك ميكنند كه موانع و ماشين ها را در اطراف خودرو تشخيص دهد و فاصله مناسب را از آن ها حفظ كند.بدنه فايبرگلاس با كيفيت موتور تاشو برقي: اين سيستم در هنگام عبور از معابر باريك و خيابان هاي شلوغ كه ممكن است آيينه ها با هم برخورد كنند يا هنگام پارك خودرو يا خارج شدن از پارك بسيار به كمك شما مي آيد.مجهز به دوربينتنظيم برقي آيينه ها در جهت هاي مختلف: با استفاده از يك دكمه درون كابين ميتوان آيينه ها را در چندين جهت مختلف به راحتي تنظيم كرد.مجهز به دماسنج

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.