آيينه بغل كيا سراتو

پارسياپارت ارائه دهنده كليه لوازم و قطعات خودرو در برندهاي : تويوتا ، پورشه ، لكسوس ، كيا ، هيوندا ، هوندا ، بي ام و ، بنز ، ولوو و ماشين هاي چيني . جهت مشاهده لوازم و قطعات هر برند روي لوگوي مربوطه و يا نام برند كيليك نماييد.

آيينه بغل كيا سراتو

۲ بازديد

آيينه بغل كيا سراتو

در اين مطلب ميخواهيم در مورد آيينه بغل كيا سراتو اطلاعات لازم را در اختيار خوانندگان اين مطلب قرار دهيم.
البته بهتر است قبل از پرداختن به اين موضوع در مورد نقش مهم آيينه بغل ها در همه ي خودروها بگوييم، آيينه بغل ها يكي از مهم ترين لوازم جانبي خودروهاست؛ آيينه بغل ها اگر چه ابعاد كوچكي دارند اما نقش بسيار مهمي در تامين امنيت خودرو و سرنشينان ايفا ميكنند. با وجود آيينه بغل هاست كه راننده ميتواند از محيط اطراف خودرو آگاهي داشته باشد و فاصله ي خود را با خودروهاي اطراف و موانع حفظ كند، رانندگان حرفه اي كساني هستند كه همواره به آيينه هاي جانبي توجه ميكنند. آيينه بغل ها در تامين امنيت خودرو و سرنشينان به راننده كمك ميكنند. وجود آيينه بغل ها براي هر خودرويي ضروري است و طبق قانون خودروهاي بدون آيينه بغل جريمه خواهند شد. آيينه بغل ها را از آيينه هاي محدب ميسازند و دليل آن اين است كه اين آيينه ها با كوچكتر نشان دادن تصوير، ديد بيشتري را در اختيار راننده قرار ميدهند، دليل درج جمله ي ” اجسام از آنچه در آيينه ميبينيد به شما نزديك ترند” نيز همين است كه راننده بتواند فاصله خود را با اجسام و خودروهاي اطراف حفظ كند.
حال كه متوجه شديم آيينه بغل ها چه نقش اساسي در جلوگيري از تصادفات دارند بهتر است به موضوع اصلي يعني بررسي ويژگي هاي آيينه بغل كيا سراتو بپردازيم.

ويژگي هاي آيينه بغل كيا سراتو

خودرو كيا سراتو از محصولات توليد شده توسط گروه خودرو سازي سايپا در دو مدل اتومات و دنده اي است كه از امكانات كامل برخوردار است و ظاهر آن بسيار لوكس و زيباست. آيينه بغل كيا سراتو درون يك قاب زيبا كه همرنگ با بدنه خودرو است قرار گرفته است و چراغ هاي ال اي دي راهنمايي كه روي قاب آيينه قرار گرفته است به زيبايي آن كمك كرده است. وجود چراغ هاي ال اي دي نه تنها باعث زيبايي آيينه بغل ها شده است بلكه در امنيت خودرو نيز نقش دارند، با وجود اين چراغ ها ساير رانندگان از تغيير مسير خودروي شما آگاه ميشوند و اينگونه است كه از بروز تصادفات جلوگيري ميشود. آيينه بغل كيا سراتو توسط يك موتور برقي در 8 جهت قابل تنظيم است و راننده ميتواند به كمك دكمه اي كه درون كابين قرار دارد متناسب با قد خود و به گونه اي ديد مناسب به اطراف داشته باشد آيينه را تنظيم كند. اين آيينه ها همچنين مجهز به دماسنج براي سنجش دماي محيط زير آيينه بغل هستند.
آيينه بغل كيا سراتو فاقد گرمكن و قابليت تا شدن به صورت برقي مي باشد. داشتن اين دو آپشن براي آيينه بغل ها امتياز ويژه اي محسوب ميشود اما نبود آن ها نمي تواند به عنوان عيب اين خودروها تلقي شود. سيستم گرمكن آيينه ها در فصل سرد يخ و قطرات برف و باران و همچنين بخار را از آيينه ها ميزدايد و ديد واضحي را در اختيار راننده قرار ميدهد. با توجه به عدم وجود اين آپشن در آيينه بغل كيا سراتو به شما توصيه ميكنيم براي پاك كردن قطرات برف و باران از پارچه هاي نرم استفاده كنيد. براي زدودن يخ از روي شيشه آيينه بهتر است از يك پارچه ي گرم و يا آب گرم استفاده كنيد و پس آب شدن يخ ها با يك پارچه نرم آن را به خوبي خشك كنيد. توجه داشته باشيد پارچه هاي زبر باعث ايجاد خط و خش روي ايينه ميشوند.
قابليت تا شدن آيينه ها به صورت برقي نيز براي عبور از معابر باريك و يا خيابان شلوغ و پر ترافيك كاربردي است كه اين خودرو از آن محروم است و ميتوان به صورت دستي آيينه ها را باز و يا بسته كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.