آيينه بغل ليفان x50

پارسياپارت ارائه دهنده كليه لوازم و قطعات خودرو در برندهاي : تويوتا ، پورشه ، لكسوس ، كيا ، هيوندا ، هوندا ، بي ام و ، بنز ، ولوو و ماشين هاي چيني . جهت مشاهده لوازم و قطعات هر برند روي لوگوي مربوطه و يا نام برند كيليك نماييد.

آيينه بغل ليفان x50

۲ بازديد

در اين مطلب ميخواهيم ويژگي هاي آيينه بغل ليفانx50 را بررسي كنيم، لطفا تا پايان مطلب با ما همراه باشيد.

 

آيينه بغل نقش بسيار مهمي در حفظ امنيت سرنشينان و خودروها دارند، آيينه بغل ها ديد مناسبي از اطراف خودرو در اختيار راننده قرار ميدهند. آيينه بغل ها به همراه آيينه وسط به طور كامل ديد واضحي از فضاهايي كه براي راننده در حالت عادي قابل ديدن نيستند را در اختيار راننده قرار ميدهند.

 

راننده با نگاه كردن به آيينه بغل ها ميتوانند خودروهاي اطراف و موانع را ببينند، فاصله ي خود را از آن ها حفظ كند و همچنين در صورت لزوم عكس العمل مناسب را نشان دهد. احتمالا شما نيز متوجه نقش انكار نشدني آيينه بغل ها در جلوگيري از تصادفات شده ايد، وجود آيينه بغل ها آنقدر ضرورت دارد كه طبق قانون خودروهاي بدون آيينه بغل جريمه خواهند شد. رانندگان حرفه اي و با تجربه ميدانند كه نبايد هيچ لحظه اي از نگاه كردن به آيينه بغل ها غافل شد؛ آيينه بغل ها مانند چشم براي انسان هستند و هيچكس نمي تواند با چشمان بسته به مسير خود ادامه دهد. پس باز هم بايد تاكيد كنيم كه آيينه بغل ها با ابعاد كوچكشان چه نقش مهمي در تامين امنيت خودرو دارند. به شما توصيه ميكنيم در صورتي كه آيينه بغل ليفان x50 شما دچار آسيب شد بهتر است هرچه سريع تر به فكر جايگزين كردن آن با يك آيينه بغل با كيفيت و اورجينال باشيد. يكي از موضوعات مهمي كه در اين مطلب در مورد آن خواهيم گفت تامين قطعات و لوازم جانبي خودرو از مجموعه هاي معتبر است. اگر تا پايان مطلب با ما همراه باشيد يكي از اين مجموعه ها را به شما معرفي خواهيم كرد.

 

حال كه دانستيم آيينه بغل ها يكي از مهم ترين لوازم خودرو ها هستند بهتر است به موضوع اصلي بحث يعني ويژگي هاي آيينه بغل ليفان X50 بپردازيم.

ويژگي آيينه بغل ليفان X50

خودرو ليفان ايكس 50 از جمله خودروهاي نيمه شاسي است كه شاسي آن نه بلند است و نه كوتاه و يكي از بارزترين ويژگي هاي آن ظاهر جذاب و لوكس آن است. از جمله آيتم هايي كه به زيبايي ظاهري اين خودرو افزوده است وجود آيينه بغل هايي است كه درون قابي زيبا و همرنگ با بدنه خودرو قرار گرفته اند. روي قاب آيينه بغل اين خودرو چراغ هاي راهنماي ال اي دي قرار گرفته است كه علاوه بر كمك به زيبايي اين آيينه بغل ها در حفظ امنيت خودرو و سرنشينان نيز نقش دارند. با وجود اين چراغ هاي راهنماي كوچك ساير خودروها از تغيير مسير شما آگاه خواهند شد و اينگونه احتمال برخورد و تصادف پايين مي آيد.

 

آيينه بغل ليفان x50 مجهز به گرمكن مي باشد، اين سيستم در روزهاي سرد آيينه ها را از قطرات يخ و برف و باران پاك ميكنند و راننده ديد واضحي از اطراف خواهد داشت. اين آيينه ها همچنين قابليت تنظيم به صورت برقي دارند، با كمك موتور كوچكي كه درون اين آيينه ها قرار داده شده است در جهت هاي مختلفي و به كمك يك دكمه از درون كابين تنظيم ميشوند.

 

آيينه بغل هاي اين خودرو فاقد سيستم تاشو برقي هستند و باز و بسته شدن آيينه بغل ليفان x50 به صورت دستي انجام ميشود، سيستم تاشو برقي در هنگام رد شدن از مسيرهاي شلوغ و پر تردد و يا مسيرهاي كم عرض كاربرد دارند كه اين خودرو از اين آپشن بي بهره است.

 

به شما توصيه ميكنيم در صورت شكستگي آيينه بغل خودرو بهتر است هر چه سريع تر براي تعويض آن اقدام كنيد زيرا رانندگي با خودرو بدون آيينه بغل بسيار خطرناك است. سعي كنيد از مجموعه هاي معتبر لوازم جانبي و يدكي مورد نياز خود را تهيه كنيد، اگر به دنبال يك مجموعه تامين كننده ي قطعات و لوازم خودرو هستيد كه محصولات را به صورت اورجينال با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت در اختيارتان قرار دهد ما براي شما يك پيشنهاد داريم، مجموعه پارسيا پارت همان مجموعه اي است كه به دنبالش هستيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.