آيينه بغل هيونداي سانتافه

پارسياپارت ارائه دهنده كليه لوازم و قطعات خودرو در برندهاي : تويوتا ، پورشه ، لكسوس ، كيا ، هيوندا ، هوندا ، بي ام و ، بنز ، ولوو و ماشين هاي چيني . جهت مشاهده لوازم و قطعات هر برند روي لوگوي مربوطه و يا نام برند كيليك نماييد.

آيينه بغل هيونداي سانتافه

۱ بازديد

در اين مطلب ميخواهيم به بررسي ويژگي هاي آيينه بغل هيونداي سانتافه بپردازيم و قابليت هاي آن را بر شماريم. لطفا تا پايان مطلب با ما همراه باشيد. همه ي رانندگان ميدانند آيينه بغل ها چه نقش پر رنگ و مهمي در حفظ امنيت خودرو و سرنشينان دارند اما فقط راننده هاي حرفه اي هستند كه رابطه خوبي با آيينه هاي جانبي دارند و هر لحظه به آن ها توجه ميكنند. شايد با خود بگوييد وجود آيينه ها چندان نيز حياتي و موثر نيست اما لازم است بدانيد با كمك آيينه بغل هاست كه راننده امكان مشاهده اتفاقات پيرامون ماشين هنگام رانندگي را پيدا ميكند و ميتواند از پيش آمدن حوادث و برخوردهاي احتمالي جلوگيري كند و كنترل بهتري نسبت به مسير داشته باشد. ميتوان گفت آيينه بغل مهم ترين ابزار در رانندگي ايمن است. در صورتي كه شما جزو كساني هستيد كه براي دريافت گواهي نامه رانندگي اقدام كرده ايد حتما اين جمله را از مربي تان شنيده ايد كه ” مرتب آيينه ها را چك كنيد تا چشم تان به انجام اين كار عادت كند” زيرا رعايت اين نكته در رانندگي بسيار مهم است و همه ي رانندگان بايد در بازه هاي زماني يكسان به طور مرتب آيينه ها را بررسي كنند تا بتوانند كنترل بهتري نسبت به حركت ساير اتومبيل ها، اتفاقات اطراف  و مسير پيش رو داشته باشد. يك راننده ي مسلط هم بايد به جلو توجه داشته باشد و هم از آيينه ها جانبي غافل نشود. اگر شما جزو كساني هستيد كه تجربه رانندگي كردن نداريد شايد به نظرتان اين مديريت توجه به جلو و آيينه ها سخت به نظر برسد اما مطمئن باشيد پس از مدتي به طور ناخودآگاه مهارت توجه به همه ي آيينه ها و مسير پيش رو با چشم در شما تقويت ميشود. حال كه در مورد اهميت آيينه بغل ها گفتيم بهتر است به موضوع اصلي بحث يعني بررسي ويژگي هاي آيينه بغل هيونداي سانتافه بپردازيم.

ويژگي هاي آيينه بغل هيونداي سانتافه

خودروي هيونداي سانتافه از جمله خودروهاي لوكس و پر طرفداري است كه آيينه بغل آن امكانات قابل توجهي دارد كه در ادامه به آن ها اشاره خواهيم كرد. آيينه بغل هيونداي سانتافه با داشتن موتور برقي و به كمك يك دكمه كه درون كابين قرار گرفته است در جهت هاي مختلف تنظيم ميشود. همچنين باز و بسته شدن اتوماتيك آيينه ها از ديگر قابليت هاي اين آيينه هاست كه آن را از ساير خودروها متمايز ميكند. كاربرد اين آپشن به كار رفته در اين آيينه نوع بغل ها در گذر كردن از معابر باريك، ترافيك ها و يا پارك كردن و خارج شدن از پارك خود را نشان ميدهد زيرا ديگر نگراني از بابت آسيب ديدن و يا شكستن آيينه بغل ها نخواهيد داشت و هر زمان كه بخواهيد ميتوانيد آن ها را باز و بسته كنيد. چراغ ال اي دي تعبيه شده در اين نوع آيينه بغل  هيونداي سانتافه علاوه بر جلوه خاص و زيبايي كه به آن بخشيده است نقش هشدار دهنده نيز دارند، با وجود اين چراغ هاي راهنما ساير رانندگان از تغيير مسير شما آگاه ميشوند و به اين ترتيب احتمال برخورد و تصادف كاهش مي يابد. وجود گرمكن برقي در اين نوع آيينه ها آپشن بسيار مهمي است كه در روزهاي سرد به زدودن لايه يخ و بخار ايجاد شده روي آيينه ها كمك ميكند و به اين ترتيب راننده ديد واضحي از اطراف دارد. سيستم رادار نقطه كور كه جزو آپشن هاي خاص و كاربردي است و هر خودرويي به آن مجهز نيست براي تشخيص موانع و اجسامي است كه در اطراف خودرو وجود دارند و راننده بايد نسبت به آن ها آگاهي داشته باشد. زيرا هرچقدر كه با وجود آيينه ها راننده به اطراف ديد داشته باشد باز هم قسمت هايي از اطراف از ديد راننده پنهان مي مانند و وجود اين سيستم در جلوگيري از برخوردها بسيار كاربردي است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.