آيينه بغل برليانس 330

پارسياپارت ارائه دهنده كليه لوازم و قطعات خودرو در برندهاي : تويوتا ، پورشه ، لكسوس ، كيا ، هيوندا ، هوندا ، بي ام و ، بنز ، ولوو و ماشين هاي چيني . جهت مشاهده لوازم و قطعات هر برند روي لوگوي مربوطه و يا نام برند كيليك نماييد.

آيينه بغل برليانس 330

۴ بازديد

آيينه بغل برليانس 330

در اين مطلب ميخواهيم ويژگي هاي آيينه بغل برليانس 330 را مورد بررسي قرار دهيم. لطفا تا پايان مطلب با ما همراه باشيد.
آيينه بغل ها اگر چه اندازه ي كوچكي دارند اما نقش آن ها در حفظ امنيت خودرو و سرنشينان و همچنين جلوگيري از تصادفات انكار نشدني است زيرا هيچ راننده اي نمي تواند بدون به توجه به محيط اطراف، سلامت خودرو و سرنشينان را تامين كند پس بايد به كمك آيينه بغل ها تصوير درست و واضحي از محيط اطراف خود داشته باشد. راننده با توجه به آيينه بغل ها و آيينه وسط زمان واكنش درست را تشخيص ميدهد براي مثال به نگاه كردن به آيينه بغل فاصله خودرو پشتي را تشخيص ميدهد و براي سبقت اقدام ميكند و يا براي جلوگيري از بروز تصادفات فاصله ي مناسب را با ماشين هاي اطراف حفظ ميكند. بنابراين وجود آيينه هاي سالم به راننده براي بالاتر بردن كيفيت رانندگي كمك ميكند. حال كه با نقش آيينه بغل ها آشنا شديم بهتر است در مورد آيينه بغل برليانس 330 كه موضوع بحث ماست صحبت كنيم و ويژگي هاي آن را بررسي كنيم.

ويژگي هاي آيينه بغل برليانس 330

خودرو برليانس 330 با وجود طراحي زيبا و چشم نواز، موتور قدرتمند، راحتي سرنشينان، ايمني، جا دار بودن، ارگونومي و … نمونه ي يك خودرو خوب است كه هر راننده اي دوست دارد سواري اين خودرو را تجربه كند. بهتر است به همين توضيح كوتاه در مورد برليانس 330 بسنده كنيم و به موضوع اين مطلب يعني آيينه بغل برليانس 330 بپردازيم؛ آيينه بغل خودرو برليانس 330 يكي از اجزاي زيبا و منحصر به فردي است كه با طراحي خاصي كه دارد جذابيت زيادي به اين خودرو بخشيده است؛ اگر چه خودروي برليانس 230 و برليانس 330 بسيار شبيه به هم هستند اما آپشن هاي به كار رفته در اين مدل نسبت به مدل قبلي يعني برليانس 230 بيشتر است از ديگر تفاوت هاي برليانس 230 و 330 محل قرار گرفتن چراغ راهنماست، در برليانس 230 چراغ هاي راهنما روي پايه آيينه قرار ميگيرند اما در برليانس 330 چراغ هاي راهنما روي كاسه آيينه قرار داده شده اند. آيينه بغل برليانس 330 و برليانس 230 از لحاظ قيمت نيز با يكديگر متفاوت هستند زيرا همانطور كه گفتيم برليانس 330 آپشن هاي بيشتري دارد. آيينه بغل اين خودرو مجهز به سيستم گرمكن برقي، قابليت تنظيم در جهت هاي مختلف به صورت برقي و همچنين وجود چراغ راهنما روي كاسه آيينه است كه هنگام روشن شدن جلوه ي خاصي به خودرو ميبخشند. از مزيت هاي سيستم گرمكن كه در اين آيينه ها قرار داده شده است اين است كه در روزهاي برفي و يا باراني با ايجاد حرارت يخ و قطرات برف و باران را از روي سطح آيينه ميزدايند و از بخار كردن آيينه جلوگيري ميكند. آيينه بغل ها را ميتوان در هنگام عبور از معابر تنگ يا هنگام پاك با دست جمع كرد و اينگونه از آسيب ديدن آن ها جلوگيري ميشود.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.