آيينه بغل برليانس 230

پارسياپارت ارائه دهنده كليه لوازم و قطعات خودرو در برندهاي : تويوتا ، پورشه ، لكسوس ، كيا ، هيوندا ، هوندا ، بي ام و ، بنز ، ولوو و ماشين هاي چيني . جهت مشاهده لوازم و قطعات هر برند روي لوگوي مربوطه و يا نام برند كيليك نماييد.

آيينه بغل برليانس 230

۱ بازديد

آيينه بغل برليانس 230

در اين مطلب ميخواهيم در مورد آيينه بغل برليانس 230 اطلاعات لازم را در اختيار خوانندگان اين مطلب قرار دهيم.آيينه بغل ها يكي از مهم ترين اجزاي خودروها هستند كه سهم بسيار بزرگي در جلوگيري از تصادفات، حفظ امنيت خورو و سرنشينان ايفا ميكنند. آيينه بغل با در اختيار قرار دادن ديد مناسب از طرفين خودرو كه در حالت عادي و بدون برگرداندن سر قابل ديدن نيستند به راننده كمك ميكنند كه عكس العمل مناسب را در بهترين زمان نشان دهد. تصور كنيد چشم هايتان را بسته ايد و ميخواهيد مسيري را طي كنيد، آيا ميتوانيد بدون هيچ مشكلي و بدون برخورد با ساير افراد يا اشيا به مقصد برسيد؟ قطعا اينگونه نيست، آيينه بغل ها نيز به همين دليل اهميت دارند و به راننده كمك ميكنند كه اشيا و يا خودروهاي محيط اطراف را ببيند و فاصله ي مناسب از آن ها را حفظ كند، به موقع سبقت بگيرد و يا مسير خود را عوض كند و هيچ نقطه ي كوري در ديد نداشته باشد. به طور خلاصه بايد بگوييم آيينه هاي جانبي مانند چشم راننده هستند و بدون وجود آن ها رانندگي بسيار سخت و خطر آفرين خواهد بود. حال كه با كاربرد اين اجزاي كوچك اما بسيار مهم آشنا شديم بهتر است ويژگي هاي آيينه بغل برليانس 230 را بررسي كنيم، لطفا تا پايان مطلب با ما همراه باشيد.

ويژگي هاي آيينه بغل برليانس 230خودروي برليانس 230 با توجه به اتاق جمع و جوري كه دارد در دسته ي سدان هاي زيبا، جذاب و كوچك اقتصادي قرار گرفته است، طراحي ظاهري اين خودرو با ظرافت و زيبايي انجام شده است. خودروهاي برليانس از نظر شكل ظاهري آيينه بغل ها با هم تفاوت هايي دارند كه اين تفاوت در خودرو برليانس 230 خود را بيشتر نشان ميدهد، آيينه بغل هاي اين خودرو روي يك پايه بلند و ضخيم قرار گرفته اند و به درب خودرو متصل هستند، چراغ هاي راهنماي كوچك و زيبا روي اين آيينه ها قرار ميگيرند كه باعث دو چندان شدن زيبايي اين چراغ ها ميشوند. اين آيينه ها به صورت برقي و از داخل خودرو توسط راننده در جهت هاي مختلف تنظيم ميشوند؛ اما بايد گفت باز و بسته شدن آيينه بغل ها بايد به صورت دستي انجام شود. نكته اي كه بايد در مورد اين آيينه بغل ها بگوييم اين است كه فاقد سيستم گرمكن هستند.يكي از ويژگي هايي كه در طراحي اين آيينه ها در نظر گرفته شده است همرنگ بودن آن با بدنه ي خودرو است كه جذابيت و زيبايي خاصي در عين سادگي به آن بخشيده است. از جمله ترفندهاي خاصي كه براي زيباتر شدن آيينه بغل ها به كار رفته است وجود چراغ راهنماي كوچك به رنگ سفيد يا نقره اي در پايه آيينه بغل است.اگر يادتان باشد گفتيم كه آيينه بغل برليانس 230 فاقد سيستم گرمكن هستند كه عدم وجود اين آپشن ممكن است در زمستان مشكل ساز شود، زيرا درهواي سرد آيينه ها بخار ميكنند يا يخ و برف روي آن ها مينشيند و ممكن است موجب كاهش ديد راننده شوند؛ اما نگران نباشيد با پيشرفت علم و فناوري نانو براي حل اين مشكل نيز چاره انديشي شده است، طلق ضد يخ مشكل نبود سيستم گرمكن در آيينه ها را به راحتي حل ميكند زيرا كاري مشابه به همان سيستم انجام ميدهد. طلق ضد يخ كه اسم تخصصي آن لايه هيدروفوبيك است لايه اي شفاف است كه با قرار گرفتن روي آيينه بغل از يخ زدن و نشستن قطرات برف و بازان روي آن جلوگيري ميكند.اين طلق ضد يخ كاربردي قابل نصب روي آيينه هاي معمولي نيز هستند، به راحتي نصب ميشوند، قيمت نيز مناسبي دارند و همانطور كه گفتيم ضد يخ و ضد بخار هستند و براي خودروهايي كه آيينه بغل هاي آنمجهز به سيستم گرمكن نيست مثل برليانس 230 بسيار مناسب است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.