آيينه بغل هيونداي توسان

پارسياپارت ارائه دهنده كليه لوازم و قطعات خودرو در برندهاي : تويوتا ، پورشه ، لكسوس ، كيا ، هيوندا ، هوندا ، بي ام و ، بنز ، ولوو و ماشين هاي چيني . جهت مشاهده لوازم و قطعات هر برند روي لوگوي مربوطه و يا نام برند كيليك نماييد.

آيينه بغل هيونداي توسان

۱ بازديد

آيينه بغل هيونداي توسان

در اين مطلب ميخواهيم در مورد ويژگي هاي آيينه بغل هيونداي توسان اطلاعات لازم را در اختيار شما قرار دهيم. لطفا ادامه ي مطلب را از دست ندهيد. شايد صحبت از آيينه بغل ها از نظر اكثريت افراد كاري بيهوده باشد زيرا همه ميدانند كه آيينه بغل ها به چه منظوري روي بدنه خودرو تعبيه ميشوند اما لازم ميدانيم توضيحاتي را در مورد اين خدمت شما ارائه كنيم. آيينه بغل ها اگر چه از لحاظ ابعاد چندان بزرگ نيستند اما آن چنان نقش مهمي در حفظ امنيت خودرو و سرنشينان ايفا ميكنند كه هرگز نمي توان اهميت وجود آن ها را ناديده گرفت. لازم است بدانيد خودروهايي كه آيينه بغل آن ها آسيب ديده باشد و يا كنده شده باشد مطابق قانون جريمه خواهند شد. آيينه بغل ها علاوه بر زيبايي و جذابيتي كه به ظاهر خودرو ميدهند به راننده كمك ميكنند كه ديد مناسبي از اطراف خودرو كه در حالت عادي تسلط به آن ها ممكن نيست، داشته باشد. راننده بايد به كمك آيينه هاي جانبي اطراف خودرو را به خوبي ببيند و خودرو را از برخورد ها احتمالي با ساير خودروها و موانع حفظ كند. احتمالا شما نيز متوجه شديد كه آيينه بغل ها تا چه اندازه در كاهش تصادفات و برخوردها موثر هستند و كساني ميتوانند ادعا كنند در رانندگي حرفه اي هستند كه هر لحظه به آيينه بغل ها توجه كنند زيرا عدم توجه به آيينه بغل ها مصداق بارز رانندگي با چشم بسته است. همه ي آيينه بغل ها كاربردي يكسان دارند اما اينكه چه ويژگي و امكاناتي در آن ها گنجانده شده است به نوع خودرو نيز بستگي دارد. ما در اين مطلب قصد داريم به صورت اختصاصي ويژگي هاي آيينه بغل هيونداي توسان را مورد بررسي قرار دهيم لطفا تا پايان مطلب ما را همراهي كنيد.

ويژگي آيينه بغل هيونداي توسان

خودرو هيونداي توسان از جمله خودروهاي بسيار لوكس و زيباست كه همه ي افراد تمايل دارند رانندگي با اين خودرو را تجربه كنند، البته ما قصد نداريم ويژگي هاي اين خودرو را بررسي كنيم و ميخواهيم بدانيم آيينه بغل هيونداي توسان چه امكاناتي دارد؟ اولين ويژگي كه ميتوان براي آيينه بغل هيونداي توسان بيان كرد اين است كه اين آيينه به صورت برقي و توسط يك دكمه كه درون كابين تعبيه شده است در همه ي جهت ها تنظيم ميشوند. اين قابليت براي رانندگان بسيار مهم است زيرا نيازي نيست به صورت دستي آيينه ها را تنظيم كنند. دومين ويژگي بسيار مهم آيينه بغل هيونداي توسان دارا بودن سيستم گرمكن برقي است، شايد براي شما سوال پيش آمده باشد كه اين قابليت به چه كاري مي آيد؟ سيستم گرمكن اين آيينه ها در روزهاي سرد و برفي كه آيينه بغل ها يخ ميزنند يا بخار ميگيرند با زدودن يخ و بخار و قطرات برف و باران كاربرد خود را نشان ميدهد. اميدواريم توضيحات ما در مورد ويژگي هاي اين نوع آيينه بغل براي شما مفيد و كافي بوده باشد، در پايان اين مطلب لازم ميدانيم يكي از برترين مجموعه هاي ارائه كننده ي انواع قطعات و لوازم جانبي خودرو با كيفيت بالا و قيمت مناسب را به شما معرفي كنيم، پارسياپارت ارائه دهنده كليه لوازم و قطعات خودرو در برندهاي : تويوتا ، پورشه ، لكسوس ، كيا ، هيوندا ، هوندا ، بي ام و ، بنز ، ولوو و ماشين هاي چيني است. از اهداف اين مجموعه تضمين كيفيت، تضمين قيمت و ارسال سريع است.

برای جلوگیری از تیره شدن زیربغل، چه باید کرد؟

برای پیشگیری از تیره شدن زیر بغل سعی کنید از موارد زیراجتناب کنید:

  • سعی کنید زیر بغل را به طور مرتب شیو نکنید. برای تمیز کردن زیر بغل، اپیلاسیون واقعاً گزینه بهتری است. شیو کردن، موهای زائد پوست را بصورت سطحی از بین می برد و لکه های تیره ای از خود بجای می گذارد. اگر می خواهید با استفاده از شیو کردن از شر موهای زائد خود خلاص شوید، حتما قبل و بعد از اینکار، از مرطوب کننده استفاده کنید.
  • از پوشیدن مکرر لباس های تنگ ورزشی یا پارچه های مصنوعی اجتناب کنید زیرا این امر باعث افزایش اصطکاک و در نهایت تیرگی پوست می شود.
  • افرادی که تعریق بیش از حدی دارند، اسید اوریک دفع می کنند و پوست تیره تری خواهند داشت.
  • دئودورانت ها را مستقیماً روی پوست اسپری نکنید و آنها را حداقل 6 سانتی متر از پوست دور نگه دارید. مواد شیمیایی موجود در دئودورانت ها دلیل اصلی تیره شدن رنگ پوست هستند.
  • پوست زیر بغل را حداقل دو بار در هفته لایه برداری کنید تا از تجمع سلول های مرده و میکروب ها جلوگیری شود.
  • استفاده از کرم های موبر را محدود کنید زیرا مواد شیمیایی موجود در آنها، رنگ پوست را تیره می کند. اگر ترجیح می دهید از کرم موبر استفاده کنید، زیر بغل را کاملاً با آب ولرم بشویید.
  • گاهی اوقات عفونت های باکتریایی باعث خارش و بوی بد بدن می شوند و همین امر ممکن است لکه های تیره ای روی پوست ایجاد کند. برای رفع این مشکل از یک پودر ضد قارچ استفاده کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.